28 Nisan 2011 Perşembe

Senin içine uzaylı mı kaçtı karıcım??!!!

'Kabızlığın ve mide gazının bu kadar sorun olacağını keşke bilebilseydim. Kocam gerçek karısının kaçırıldığını düşünmeye başlamıştı'...diyor forumlardan birinde isimsiz bir hamile....
Benim kocam ise ''Senin içine uzaylı mı kaçtı'' diyordu şu son 2 haftaya kadar...
Hani hamilelik şikayetlerinde yazar ya ''sabah bulantısı'' diye, YALAN!!!...Benimki bildiğin tüm gün bulantısıydı...:(
Öyle ki midem bulanmasın artık nolur diye dua eder olmuştum...Hatta bulantı hissetmiyim diye her fırsatta uyuyordum....
Hani araba yolculuğunda araba tutardı ya çocukken ( benim hala tutar, kesinlikle arabayı ya ben kullanıcam ya da uyku hapı şart!) benim hamileliğimin ilk 3 ayı,3 ay demiyelim ilk ayında bir şey hissetmedim, yani kesin dolu dolu 1 buçuk ay istisnasız her gün o araba tutması duygusunu yaşadım...Kesinlikle işkence gibi...Ama değer mi...? Bence her dakikasına değer...(İnşallah değecek yani...)
Suni araba tutmasının yanında, bir de gastritimin vermiş olduğu gaz sancılarım beni, çıkardığım iğrenç seslerde çevremi oldukça rahatsız etti...( Herkesten verdiğim geçiçi rahatsızlık nedeniyle özür diliyorum :P Özellikle kocamdan ve iş arkadaşlarımdan...:) Allahları var baya dayandılar bana...hem de kusmadan...:P )
Ben bile çıkardığım seslere inanamadım...

Eh napalım bu da bir tecrübe... Allah her kadına böyle tecrübeler versin...;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder