28 Nisan 2011 Perşembe

İmdat kilo alıyorum!!!!!

Dolabımdaki bütün jeanlerimi deniyorum....Denedikçe saçlarım daha fazla kabarıyor sinirden :/ Geçen sene zayıflayıp, daraltırdığım bütün kotlarım şimdi yüz çevirdiler bana...:( şimdilerde hiçbirinin düğmesi kapanmıyor...Kesinlikle depresyondayım!!!...
Hamilelik sitelerinde dolaşıyorum devamlı...Hepsinde de ilk 3 ay genelde pek kilo alınmaz diyor...Tabi ben homini gırtlak ne bulursam yiyorum:s kesinlikle durduramıyorum kendimi...Sonrasında da mide spazmları geçiriorum...
Hamile giyim mağazalarını geziyorum...Iğğğğ sanki koca karı kıyafetleri mağazası...Beli lastikli dandik kumaştan pantolonlar, demode gömlekler, abuk sabuk etekler....Sanırım bir bu kısmına alışamıcam...Paçoz giyinmeye:(
Ya anlamıyorum...insan hamile olunca kendine bakamıcak mı?!...Stil sahibi olamıcak mı? Nedir yani!!!!
Artık çok sıkıldım her gün elbise giymekten... Bıkkınlık geldi... ki ben çok severim normalde elbise giymeyi...Ama bu hala düzelmeyen havalar ve gelemeyen bahar/yaz yüzünden donuyorummmm....
En sonunda dayanamayıp, kocişin rengarenk jeanlerinden denedim...Yok onlara da benden 2 tane girer heralde...Yada 4-5 ay sonra anca giyebilirim :P

Bu hafta sonu artık still direktörümle ciddi bir alışverişe çıkma zamanı geldi.....:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder