25 Nisan 2011 Pazartesi

25 Mart 2011... Bu sefer kesin buluşuyoruz:)

2 hafta bana 2 yıl gibi geldi.. Allah'ım geçmek bilmedi günler, saatler, dakikalar...
Çok şükür bu sefer buluşuyoruz...Ama içimde bir kıpırtı...Ya kalbi atmıyorsa...Ya dış gebelikse...Ya başka bir sorun varsa...Kafamın içindeki bu saçma balonları patlatmaya çalışıyorum...pozitif düşün pozitif olsun Ebru;)
Ve büyük an...Babasının deyimiyle Mahmutcan'ı görücez:)
Gerçekten inanılmaz bir olgu...duygu...mucize...adlandıramıyorum...
Doktorumun söylediğine göre sadece 8 mm olan Mahmutcan'ın konumu süper...dış gebelik tehlikesi yok!
Şimdi sıra kalbinde...Ultrason ekranında sanki elinde balon tutan ufacık bir adam silüetinin içinde pıt pıt atan bir karartı görüyorum...Bu kalbi...kalbi atıyor Umur bey diye çığlık atıyorum:))) Umur Bey'e ne zaman gitsem onu güldürmeyi başarıyorum...İlahi Ebru:))) Evet minik embriyon artık kocaman bir insan olma yolunda ilerliyor... Hemen Umur Bey bana Mahmutcan'ın bir resmini çıkartıp, çok şeker bir albüm kapağıyla birlikte bana hediye ediyor...Bebeğimizin ilk fotoğrafı:)
Doktorumun maşallah hiç bir sorun gözükmüyor cümlesiyle ağzım kulaklarımda annemle erkanın beklediği Umur Bey'in odasına giriyorum.Hemen elimdeki ultrason görüntüsünü gösteriyorum...ikisi de heyecanda kalbi duracak durumdalar...Erkan önce anlam veremiyor ona anlatıyorum: Bak bu Mahmutcan henüz 8 mm bu da Yolk kesesi 3 aya kadar o keseden beslenecekmiş, ne şeker dimi dememe kalmıyor annemin gözyaşlarıyla göz göze geliyorum. Canım annem nasıl da heyecanlanmış torununu görecek diye...Tabii kendisi ikiz bekliyordu, tek olduğunu duyunca biraz hayal kırıklığı yaşadı ama:P Doktorumun aman Fatma hanım naptınız bu kızcağız nasıl bakardı ikisine birden öyle kolay mı ikiz bakmak:))) esprisiyle biraz kendine geldi:P
Böylece 8 mm Mahmutcan'la ilk buluşmamız çok heyecanlı ve güzel geçti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder