29 Nisan 2011 Cuma

hamilelik insanı yaratıcı mı yapar:P

Yok yok mütevazi olamıcam, çok yaratıcıyım çokkk:)) Aynı zamanda da bi o kadar pratik :P
Göbeğim büyümeye başladı doğal olarak, ve pantalonlarımla olan hikaye mi de yazmıştım zaten....Bu duruma daha fazla katlanamadım ve şans eseri bir blogda ( bloglar kesinlikle çok yararlılarmış!) evde pratik hamile kıyafetlerinin yapılışı hakkında bilgiler buldum. (İtiraf ediyorum yaratıcılığım ilham kaynağı bu blogdur:P Biraz havaya giriyim istemiştim, buraya kadarmış :P)
Gelelim nasıl yapıldığına...
Aslında yeni bir kot alın diyor blogda ama ben sabırsız aceleci ve üşengeç bir insan olduğumdan şimdi gidip kim kot arıcak dedim ( o kadar vaktim ve enerjim olsa zaten kendim yapmam gider mağaza mağaza dolaşırım...kaldı ki normal halimle kendime kot bulmam zor oluyor bu halimle...düşünemiyorum:(  ) ve evdeki en sevdiğim kotumu heba ettim bebişim /göbişim için...
Sonra jarse bir kumaş bulun diyor( ben kullanmadığım kalın lastikli bir kemerim vardı onu heba ettim, nasılsa kullanmıyorum...) Bir de kalın lastik...
E bi de iğne iplik işte....
Jarse kumaşın alt kısmının içine lastiği dikip...
Kotumuzun kemer kısmını kesiyoruz ve jarse kumaşı yeni kemer olarak kotumuza dikiyoruz....( Ben direk siyah lastiği diktim)



Taaa taaammmm....İşte, buyrun hamile pantalonu...Acaaaiippp rahat...

1 yorum:

  1. YAPMAZMI ??? Nasıl yapmıyor olabilirki daha hamile olduğunu söylediğin ilk gün yaratıcılığının ilk adımını atmıştın bana sorarsan. Bir düşünelim istersen ne dersin.
    1)Ben o gün başladım ilk kez hamilelikle ilgili ilk öğütlerimi sana vermeye:)) Çünkü kendimden sonra en yakınımdaki ilk hamilelik sensin. Bu senin yaratıcılığın beni tecrübeli bir hamilelik geçirmiş anne yaptın:)))
    2)Ben hamile değilim ama :))sana destek olucaz ya...sen bu güzel haberi verdiğin ilk günden beri senin canın bişey istedikçe durmaksızın bende yiyorum farkındamısın:))) Lütfen biri bana dur desin sen dogurup zayıflıyacaksın ya biz:)))) İşte ikinci yaratıcılığın iştahımızı açtın!!!
    3)Tabiki sigara!!! Bu işin en güzel yanı sen ve fasulye için tek lüksüm saydığım sigaramdan günde 3 tane içiyorum..!!
    4) Ve bilmem sen farkındamısın fasulye aramıza katıldığından bu yana herkezin yüzünde çok hoş bir tebessüm yarattın.
    İşte en çok ihtiyacımız olan şey. MİS GİBİ YUMUŞACIK, TERTEMİZ, SAF BİR MELEK VAR ARAMIZDA.. FASUULLLYEEEEEMİİİZZZ...... O ÇOK UZUN BİR YOLDAN GELİYOR ELİMDEN GELDİĞİNCE BU UZUN YOLDA ONA BENDE ARKADAŞLIK ETMEK İSTERİM BİR MELEKLE YAPILAN DOSTLUK TAN DAHA ÇOK NE MUTLU EDERKİ İNSANİ.........

    YanıtlaSil