25 Nisan 2011 Pazartesi

hamilelik günlüğü

Haftasonu D&R'a uğrayıp bebek gelişimi ve hamilelik kitaplarına bir göz gezdirmek istedim. Ne kadar çok kitap varmış.... :o) Uzun bir süre bütün kitapları inceledikten sonra, roman niteliğindeki bir kitap dikkatimi çekti. (çoğu ansiklopedi gibi konu anlatımlı kitaplar) Ece Arar adlı bir yazarın kendi Hamilelik Günlüğü...Dharma yayınlarından çıkmış kitap...Bir tane edindim hemen...Koci bana balık ısmarladıktan sonra benim sabırsız tavırlarıma dayanamayıp hemen evin yolunu tuttuk...Bir an önce Hamilelik Günlüğüne başlamak istiyordum...
Eve geldik üstümü başımı değiştirip hemen kitabımı elime aldım niyetim hemen bu gece bitirmekti ama yorgun bedenime dayanamayıp uyuya kalmışım...Artık bu geceye kısmet bakalım:))
Ece hanım gayet akıcı bir dille anlatmış kendi hamilelik hikayesini...yararlı tıbbi bilgiler, İnternet siteleri, doktor tavsiyeleri ve kocakarı ilaçlarına kadar herşeyi anlatmış. anne adayları için gerçekten yol gösterici ve okuması çok zevkli bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder