14 Mayıs 2011 Cumartesi

anne karnından bebek diyalogları:)

Geçenlerde bir hamilelik forumunda gezinirken, komik bebek diyaloglarını okudum...Ben çok eğlendim okurken:) İşte içlerinden en beğendiklerim;
1.-ulen iki tekmeliyim de sevinsin garibanlar bari...
2.-icme su sigarayi kadın ya bogulacam burda.
3.(ikizler konusmaktadir..) 
- allah kurtarsin kardes..
- eyvallah..
 4.ikizler konuşuyor yine;
- ben çıkıyorum melis,10 dakkaya kadar dönmezsem polis çağır!
 - bu dünyaya çocuk olarak gelmek istemiyorum selin!
- eşşek zeki..ne olarak gelecen..30 yaşında mı çıkcan ordan..
 5- Şimdi 9 ay 10 gün sonra çıkacağıma göre..bi hesap yapsak..9*30+10..hmm 280 gün..yaa nasıl dayanıcam ben burda o kadar..eğlendircek de bişi yok ki ortamda..ne bilgisayar almış annem ne televizyon..neyse yaa. ya bir fil olarak doğsaydım onların hamileliği çok daha uzun sürüyor..yaşasın sadece 9 ay 10 gün sonra çıkcam burdan..heyyo liii laa lii
- pollyanna bi susar mısın uyumaya çalışıyorum!
 6. hihihi onlar beni beklerken barbi bebeğimi yollicam önden..dumur olsunlar hihihi
7.yahya kemal beyatlı doğmak üzere..
- artık demir almak günü gelmişse zamandan
meçhule giden bir gemi kalkar bu limandan.
 8.william shakespeare doğmak üzere bu sefer de..bu biraz daha önce oluyo tabi..
- çıkmak mı, çıkmamak mı..işte bütün mesele bu....
çıkıyom anasını satiim
 9.-ulean 5 aydır tekmeliom!!! du ben bunu bu sefer de bi ısırayımm...
 10.- ağlasam sesimi duyar mısınız mısralarımda? he, sorarım size? ama nerden duyacaklar, işleri güçleri kız mı erkek mi..
 11. sampiyonlar ligi maci var iceride sen burda ütü yapiyosun anne yaa.. babamızın hayrına mi tekmeliyoruz..
 12.bu kordonu modifiye ettiricem ulan ben ne bu boyle ip gibi , şöyle afilli bisi taktiricam ,, daraldim zaten burada...
13- 2.- Star wars anduroyidi miyiz ? insan mıyız ? belli 
değil arkadaş, aylardır iki büklüm bekliyoruz ulan...
14- Sevgili günlük..ne suç işlediğimi bilmiyorum ama beni 9 aydır bu kapalı kutuda tutuyorlar ! Vücuduma bağlı olan şu kordonu söküp kurutuyorum kaç gündür sopa niyetine, aha şuraya yazıyorum 9 bilemedin 10 gün sonra ön bölgeyi sopayla delip çıkacam.
15- ( İkizler halen konuşmaktadır.) 
- Ehhihi bu çok eğlenceliymiş,Chateau Brillant nasıl ? 
- Abi benim canım acayip şekilde Mango turşusu çekti, nerden söylüyoruz ? 
- Merak etme aşerdirtiriz gelir şimdi... 
- Supersin baba yaaaa 

16- Yaau anne sağa sola dönüp durma, kıpraşma zaten kaydırak gibi kayıyorum, bir türlü 
uyutmadın beni, hah tamam şimdi oldu kıpırdama artık, hmmmmm şimdi oldu parmak emerek uyumak güzelmiş, insan bir müzik çalar, ninni söyler öyle uyutur yaaaa.

17- Yaau amma da sulu bir ortam bu yaau, bebek miyiz? balık mıyız anlamadım gitti? 
18- Tekmeden başka lüksümüz yok anasını satayım. Şimdi de bir röveşataaa! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder