24 Mayıs 2011 Salı

bebişimin şansı ile şampiyonluk:P

Ben eskiden fanatik bir Galatasaraylıydım...
Bir süre sonra futbol çok sıkıcı gelmeye başladı. Önce maçları izlemeyi bıraktım sonra da takım tutmayı...Fanatiklik bana göre değilmiş:P
Kocamla tanışıp, onun da hasta bir fenerli olduğunu anladıktan sonra sırf onunla didişmek için gs-fb maçlarını beraber izleyip gs'yi tutmak ve onu deli etmek çok hoşuma gidiyordu:)
Her ne kadar Fenerbahçe'den oldum olası nefret etsem de (taraftarlarının çok haşin olduklarını düşünüyorum) bir süre sonra, aşka yenik düşüp kocicimin takımı olduğu için onun yanında yer aldım, aşkım uğruna:))
Malum bebişimiz de şimdiden babasının takımının himayesi altına girdi, o da artık bir FENERLİ:)
Son 2-3 senedir fenerbahçe kılpayı kaçırıyordu şampiyonluğu...Taaa ki bizim bebiş taraftarı olana kadar:P Şans mı getirdi ne fenere beklediği ve özlemini duyduğu şampiyonluğu sonun da bu sene elde edebildi...(Ne yalan söliyim bu sene haketti...Gerçi Trabzonspor da aynı şekilde çok iyi bir performans gösterdi ve o da haketti ama kısmet...:))
Son maçtan sonra galibiyet alınca, FB şampiyonluk kutlamalarına katılmak için Bağdat Caddesine akın eden FB taraftarlarına bizde dahil olduk...Aman Allah'ım mahşer yeri gibi olmuş Cadde...:s
Yakılan meşaleler o kadar iğrenç bir koku yaymıştı ki havaya mide bulantısından zor durdum 1 saat caddede...Kendimi eve zor attım diyebilirim...Ya ben çok hassaslaştım hamilelikten dolayı yada FB taraftarı eğlenmeyi bilmiyor! Maalesef gördüğüm en kötü Şampiyonluk kutlaması idi....Benim için...
Ama koci için çok sevindim...Çok mutlu oldu o:) O mutlu olunca bende çok mutlu oluyorum, çünkü bebişimin babasını çoookkkkk seviyorummmm;)



Minik Arın da aslında ne olup bittiğini anlamadan şampiyonluk kutlamalarına dahil olmak zorunda bırakılan benim gibi biraz şaşkın, biraz mutlu, oldukça korkmuştu kalabalıktan...Yakışıklım benim...Arınnn bi öpücük ver dediğimde önce Erkan'a bakıp ondan gözleriyle onay almadan beni öpmemesi kopardı beni...Koci çok korkutmuş yakışıklıyı:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder