2 Mayıs 2011 Pazartesi

1mayıs...babişin doğum günü...anne, babam işçi bayramında mı doğmuş?:s?

Kocinin doğum günü 1 mayıs...Her sene zorlu bir organizasyon...neden...?!...Tüm yollar kapanır çünkü...
Sabah bir kahvaltı organizasyonu...Genç nesil kuzenler kalkar çoluk çocuk kahvaltıya gider...Kahvaltı organizasyonu benden...Lanet olsun elimi değmeseydim keşke...!!!
İlk ve son defa şu internetten yayılan kampanya furyasına bende katıldım...Bi daha mı töbeeeeeeeeee...!!
Başlık: Boğazda Kahvaltı Keyfi....
Ne keyif ne keyif hani...Resimlere bakınca krallara layık bir kahvaltı, inanılmaz İstanbul manzarası ile bizi bekliyor zannettim...Allahım nasıl bir yanılsama.........
Fırsat bu fırsat adlı site çatısında toplanan fırsatlar her gün mailime düşüyor...Yaklaşık iki aydır bakmadan silerim...Kahretsin! bakacağım tuttu:( Anam bir de bakarım ki Sarıyer'de Biba Restaurant die bir yer...Mekan Doğa Balık'ın biraz ilerisinde...Bende bu yakınlıktan ve resimlerden güç alarak atladım kampanyaya ve yaptım organizasyonumu...Mekan süper...Manzara yıkılıo ( Boğaz manzarası nasıl yıkılmaz zaten...)
Falsolara gelince yaklaşık 250 kişiye 5 garson hizmet veriyor...Aslında onlar da vermiyor...Su istiyorsunuz 1.5lt lik şişelerde Hayat su getiriliyor....Ama şişenin ağzı açık...Tadına bakıyorum...Iğğğ bu ne, bildiğin çeşme suyu...
Hem ben bu aralar sadece Hayat su içiyorum, yani artık tadını ezbere biliyorum, hem de hamileyim, yani kokuları çok net ayırt edebiliyorum..hadi bende de geçtim masada ki herkesin mi ağzının tadı bozuk kardeşim...
Garson iddia ediyor sadece şişenin kapağını açıp getiriyorlarmış!! Üşenmiyor Nazan abla kavga ediyor bir tanesiyle benim suyumun kapağını açmadan getir kardeşim!! Getiriyor asık suratlı garson zar zor...İşte bu... Hayat sudur!!!
Akşam, doğru dürüst bir şey yemeden yatmışım, sabah süper kahvaltı beni bekliyor diye...Karnım zırıl zırıl...Gözüm hiç bişi görmüyor...Hatta yolda doğumgünü çocuğuyla bile kavga ediyorum...Bassana gaza yaaa!!! Bebeğim aççççç!!! :P
Sükut-u Hayal....
Ya ben böyleyim işte...Benim beklentimi yüksek tutmıcaksın kardeşim...Sonra sonu depresyon ve çazgırlığa kadar gider...Hatta gözüm hiç bişi görmez dalarım!!!
Nitekim daldım da...!!!
Açık büfedeki böreklerden bir tane bile yiyemeyince çığrımdan çıktım...Çıktığım gibi de mutfağa daldım!!! Bu ne kardeşim 2 saattir börek bekliyoruz...En az 5 kere söyledik size...Madem bu işi beceremiceksiniz ne diye kalkışıyorsunuz!!!...Tamam efendim...Hemen geliyor efendim...Yok gelmedi...Geldiyse de ben bir türlü yakalayamdım o içi dolu börek kabını....
Neyse sohbet, muhabbet, su, çay...geçti börek sevdam....
Ama yok yetmedi verdikleri eziyet ya...Çıkar ayak 3 yaşındaki çocuğun ufacık kasede yediği corn-flakes için 20 lira istediler bide...
Ha işte...Tutmayın beni bu sefer dalıcam işte!!!!! :@
Doğum günü çocuğu yine devrede, zor tuttu beni...Dalga geçiyorlar sanki ya!!!...
Hem hizmet verme! Hemde para iste!!!! Üstelik biz verdikleri ( aslında veremedikleri) hizmetin karşılığını iki kat vermişiz, hala olay peşindeler....
Dalamadım içimde kaldı...Doğum günü çocuğuna sölene sölene (yavrum doğumgününde yine beni sakinleştirmekle uğraştı, doğumgünü falan hak getire...) Vurduk santral istanbul yollarına...Asıl gidilecek yere yani...( o kampanya benim gözümün içine girmeseydi, plan;  Satral İstanbul da huzur dolu, doğayla içiçe, harika bir kahvaltıydı...Özel organizasyonlarda kesinlikle bildiğin yerden şaşmıcan!)
Ohhh misss hava...Her taraf cıvıl cıvıl çocuklar, köpekler...Miss yemekler, tatlılar kahveler, çaylar....
Bunlarda yetmezmiş gibi Harkulade bir sergi....
Hayat bu;)
Oturmaya doyamadık...4-5 saatin sonunda hiç istemeden ayrıldık Santral'den...Malum akşama maç var trafiğe kalmayalım...Ama ben yine acıktım...:) Benim ısrarlarıma dayanamayıp birde akşam yemeği sefası yapalım dedik, balığa doyup öyle döndük evimize...
Kampanya hariç süper bir gün geçirdik...Şansımıza hava da harikaydı...
Teşekkürler Santral...Teşekkürler Fevzi hoca....Teşekkürler kocacım...;)
Doğum günün kutlu olsun...İyiki doğurmuş seni anneciğin...İyi ki sana aşık olmuşum... (sende bana:P) İyi ki kocimsin;) Seni seviyorum kocacım:xxx

P.S: Tepeüstünde süper doğa manzarasının tam ortasında Fevzi Hoca balıkçısı diye bir yer keşfettik arkadaşım Selin sayesinde...İki haftada bu 3. gidişimiz... Hem evimize yakın (canım isteyince atlayıp gidiyoruz), hemde muhteşem balıkları ve akçabat köftesi mevcut...İşletmecisinden, garsonuna, aşçısına hatta balık ve etine kadar Trabzonlu herkes ve herşey....Menüde kuymak'tan kaygana'sına kadar herşey karadeniz usulu...Hele bir Fevzi hoca salatası var...Ben tek başıma koca bir kase yiyorum...
AA bir de turşusu...Hamileyim diye mi bilmiyorum ama o turşu bana kaymaklı ekmek kadayıfı gibi geliyor:))
Laz böreği ve Burma tatlısı da yanında çayla birlikte ikram olarak geliyor....Yedikçe yiyorum:)
Ve son olarak....Fiyatlar acayip uygun...Benden sölemesi...Biz artık her hafta ordayız;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder