18 Mayıs 2011 Çarşamba

ilk hamile t-shirt'ümle cadde'ye görücüye çıkmanın keyfi:P

Dün ilk hamile t-shirt'ümü denemiş bulunmaktayım...Bizim fasulye'ye çok uygun bir t-shirt:)
Ben şahsen bayıldım...Üzerimdeyken acayip zevk aldım...Neden mi?...
İnsanın göğsünü gere gere, içeri çekmeye çabalamadan büyümüş ve büyümekte olan göbeği (ve aldığı kilolar) ile salına salına dolaşabilmesi süper bişiiii:))
Espirili hamile t-shirt'leri de hamileliğin erken evrelerinde aldığınız kiloların nedeninin bilmeyenler tarafından anlaşılması ve böylece  salınmak kaydıyla rahatça gezinip tozulması açısından oldukça kullanışlı oluyormuş:) Denedim, gördüm:)))
Ayrıca hamileliğin tadını çıkarmak için ve hamilelik anısı olarak da oldukça faydalı;)
Bayıldım ben bunlara:) Devamı mutlaka gelecek...;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder