10 Mayıs 2011 Salı

bebeğimle ilk anneler günüm...

Bir ilke daha adım attım:) ilk anneler günüm...bebeğimle...
Annem yerini bulunca her daim derdi; 'anne olunca anlarsın..' diye. Zamanı gelmiş artık bende anlıcam :)
Bebiş bugün kıpır kıpır...Aslında hareketlerini hissetmiyorum tam olarak ama sanki su solu bir balonun içinde o hareket ettikçe göbeğimde hafif dalgalanmalar oluyo:)) Çok komik:) Annesine hediyenin en büyüğünü verdi bebişim...hareketlerini hissetmek gerçekten çok heyecan verici bir duygu...
Anneler günü nedeniyle, bu sefer Nazan ablanın önderliğinde, bir kahvaltı organizasyonuna daha dahil olduk:) Bu seferkine Annane, babane, büyük teyze ve büyük babane de teşrif ettiler, aaa bir de esra teyzesi ve poly ablası da:)))
Poly saolsun bana olan özlemini ve sevgisini göstermek adına üstüme atlayıp duruyor ama karnıma hedef alıcak diye uzaktan sevmeye çalışıyorum...O da ben onu sevmeyince hemen tribe giriyo güzeller güzeli kızım benim:( Doyasıya sevmeyi çok özledim kızımı....:(
Güzelce yapılan kahvaltının ve babanemin mide bulantısının giderilmesinin ardından (buyuk babanenin tansiyonu çıkmış biraz sanırsam o da midesine mi vurmuş ne kustu ve hiçbişey yiyemedi tontişim:( ) hediyelere sıra geldi...
Ben kendi hediyemi almıştım aslında bebişimden ama babiş de bir hediye almış bana;) Kahvaltıya gelmeden önce sabah gözlerimi açar açmaz karşımda buldum hediye paketimi:)
Aşkımmm benim çok şeker bir yattiii kıyafeti almış bana:)
Hediyenin üzerindeki mesaj oldukça dikkat çekici... Geceliğin üzerinde ev işleri ve çocukla ilgilenen ve harab olmuş bir kadın ve üzerinden çıkan balonda; 'NO TIME FOR LOVE' yazısı...Aşkım mesaj alınmıştır;)
Yalnız bedenini görünce şoke oldum...LARGE.... Ben henüz hazır değilim large bedene ya bananeeeeeeeeeeee....!!!! Hatta mediuma bile alışamadım:(
Neyseki kocişim açıklamasını yaptı hemen; 'Aşkım doğuma yakın ve lohusa döneminde giyersin diye düşünmüştüm'...Çevir gazı yanmasın:P hadi yemiş olıyım bari:P
En çok beğendiğim hediye Nazan abladan geldi...Her ne kadar galatasaraylı da olsam bayıldım:)
Fenerium'dan hastane çıkışı seti ve bir de fenerbahçe tulumu almışlar bebişe:) Eeee napalım babamız hasta fenerli, oğlu da muhtemelen öyle olacak...) Doğumu da fenerbahçe stadına yakın olacağı düşünülürse (inşallah) gayet normal dimi;)
Harikalar...minicik...çok şeker...

 Böylece bebişimizin ilk hediyeleri gelmeye başladı...Yavaş yavaş odasını da mı hazırlasak, benim dolabıma sığmıcak gibi:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder