4 Mayıs 2011 Çarşamba

hamile olan benim, kocacım sana noluyo? :)

Evlendiğimizde ben; 50, koci; 70kg dı....
Balayına gittik, ben uzakdoğu mutfağına alışık ve aç biri olarak 10 günde 2 kilo aldım...Kaldı ki daha çok meyve yemiştim, acaip meyveleri var, dragon fruit ( erkanın deyimiyle çörekotlu turp) aklıma gelince hala ağzımın suyu akıo...Hertürlü noddle ve o leziz pilavları da hergün mideme birkaç kez uğradı:) Bir tek o muhteşem balıkları denemediğim için şimdilerde çok pişmanım...(Normalde balık sevmem ama bu hamilelik beni 'denizden babam çıksa yerim' moduna soktu tam anlamıyla....Hergün balık yiyebilirimmmmmmm:)))
Erkan'a gelince....Kendileri pek sevmedi Uzakdoğu şeflerini:)) Erzurumlu olduğundan etçildir biraz, ondan olsa gerek:P
O da 2 kilo vermişti dönüşte tartıldığında:))
Hamile olduğumu öğrendiğimde ise 53 kiloydum...(Evlilik bana yaramadı mı ne:S ) Eeeee...akşamları birlikte yicez diye saat 9' larda yemek yersek böyle olur:( )
Günlerdir koci söylenip duruo...Göbek yaptım...Göbek yaptım...Çok kilo aldım..diye..
Dün tüm ceseratiyle çıkmış tartıya...İtiraf etti artık...76 olmuşum!!!...Depresyonda şimdilerde kendisi...:)))
Saolsun beni yalnız bırakmadı yine...Artık birlikte depresyondayız..ahahahah...:)))
Benim yorumumsa süper: 'Aşkım ya hazır sen de kilo alıyorken bebişi senin karnına mı koysak? ahahahahah' Yani birimiz boşuna depresyona girmeyelim...Yani ben:P
P.S: göbeğimi merak eden arkadaşlar...Buyrun...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder