18 Mayıs 2011 Çarşamba

İsim tartışmaları start aldı...İyi olan kazansın:p

Evet...Bebeğimizin cinsiyetinin %90 belli olmasıyla birlikte, isim kavgalarımız da başlamış bulunmakta...
Sevgili babişimiz her gün birbirinden yaratıcı fikirlerle karşıma çıkıyor...
En başında bir Mahmut' umuz vardı...
Sonra yanına Can eklendi...
En son tekrar revize dilerek başına babamın, dedesinin ve Peygamberimizin ismi olan Mustafa eklendi...
Oldumu sana Mustafa Mahmut Can Topcu... Yani nam-ı diyar; ''Şeyh Mahmut Bin Mustafa El Can Topcu''...
Son Osmanlı padişahı arayışında benim kocam....Valla korkar oldum yön değiştirdiğinden...Laiklik karşıtımı oldun sen kociiiiiii, Osmanlı İmparatorluğunu küllerinden yeniden doğurma hayallerin vardı da bu zamana kadar bastırıyor muydun:P
Ardından Selçuklular'a merak saldı kendileri....Mükemmel bir isimle geldi bir akşam işten eve... Mustafa Aras Han Topcu olacakmış.... Aras 'ı anladık da Han ne dedim, Han olmasa olmaz mı?...Yok olmaz, kattiyennn...Neden olmaz mış? Öyle,,, Ağar isim olurmuş...Yok artık Pessssss!!!...
Çenem kopsun...Bir gün işten eve gelirken radyoda Mevlana'dan bahsediyorlardı...Mevlana Celaleddin Rumi....
Eve gidince biraz dalga geçiyim dedim...Koci çok sever Mevlana'yı...Mevlana şöyle demiş, Mevlana böyle yapmış...Dilinden düşmez...Bende geldim eve...Koci süper bir isim buldum bebişe diye atladım boynuna:). Ne buldun dedi gözler faltaşı:) Rumi koyalım çocuğumuzun ismini...Dilim kopaydı!!! Nerden biliyim bu seferde Rum ırkından yapmak isticeni çocuğu:s
AAAA süper fikir Aşkım diye gözleri parlamaz mı bizimkinin...Ben şokkkkkkk!!!!
Yok artık..Dalga geçiyodum aşkım yaaa:S
Şimdilik yeni bir parlak fikre kadar Rumi aşağı Rumi yukarı:))
Hayır korkuyorum eğer karar veremez hepsini birden koymak isterse ne yaparız:S Bizimki tutturdun mu tutturur:s
Şeyh Mahmut Bin Mustafa El Can-i Er Aras Han Rumi....Olur mu olur...Araplardan neyi eksik bizim oluşumuzun:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder