26 Nisan 2011 Salı

Bebişim bugün tam 11 hafta 2 günlük:)
Ne garip bir duygu bebek beklemek...insanı öyle sabırsızlaştırıyor ki..günler hatta saatleri sayar oluyorsunuz daha en başında....
Her muayene randevusunu iple çekiyorsunuz, zamanı gelince de ultrason hiç bitmesin istiyorsunuz...
Bugün ofiste çalışan Ceyda hanımın minik ve bilmiş kızı Alya bizi ziyarete geldi:)
O kadar kıpır kıpır, o kadar dilli ki maşallah her şeye verecek cevabı var:)
Annesine ne bilmiş bu diyoruz...Annesi çaktırmadan sormayın çok fena diyor. Dönüp hemen annesine Anne ben fena falan değilim! diye kızıyor:))))
Annesi; Ebru Abla'nın karnında bebiş var Alya biliyor musun sen diyor. Alya; tabiki biliyorum anne adı da fasulye diyor...Hepimiz gülmekten yerdeyiz.....:))))))))) Nasıl yani yaaa nerden biliyorrr:s O kadar zeki ki hemen kendine çeviriyor olayı:)))
Alya: Ebyu abla kucana oturabilir miyim?....
Ben: Tabii ama fasulyeye dikkat et Alyacım
Alya: Tabikii dikkat edicem. Merak etme ezmeden otuycam....:)))
Sonra fasulye hakkında sorular sormaya başlıyor...
Sıkılmıyor mu orda tek başına...? Orda oyuncakları var mı...? Ne zaman benimle oynıcak...? Hep uyuyor mu karnında?.......
En son bacaklarım ağarmaya başlayınca; Alyacım fasulye uyuyamıyor istersen sen böyle yanıma otur diyorum.
Aaaa dur ben ona bir ninni söliim de uyusun ozaman diyor ve başlıyor: uyusunda büyüsün ninniiiii tıpış tıpış yürüsün ninnniiii....eeeee....eeee....eeee....eeeee....(Bu arada eli karnımda karnımı okşuyor:)))))


Bir sonraki vukuatı ise çok yaratıcı:))))
Ben lavaboya gidiyorum...Alya soruyor: Ebyu abla nereye?...Tuvalete gidicem cnm....Hayıyyyyyyy gitmeeeeeeee....Fasulye tuvalete düşey yoksaaaaaaaa!!!
Puhahahahahahahahahahahahahahaahah
Kopma noktası....
Çok acaip bişi yaaa:))))


Alya akrep burcuymuş...Bizim bebişimiz de her şey normal giderse kasım ortası gelecek ve akrep burcu olacak....Akrep burçları da çok hareketli ve bilmiş olurlarmış:)
İşte akrep burcu bebeğinin özellikleri:))
Dünyaya gelince tüm gözler ona çevrilirmiş. İlk doğduğu günden itibaren gururlu ve kararlı davranışlarıyla etrafındakileri şaşırtırmış.(Yandık! dediğim dedik bir velet gelio:))))
Kesinlikle ilgi odağı olmalıdır! Etkileyici ve anlamlı bakışlarıyla üzerimizde sihir etkisi yaratacakmış:s (Resmen büyülenicez yani:P Eee bunu bütün bebekler yapıyor ki:))) Hepsi parmağında oynatıyo büyükleri:)))
Akrep burcu bebekleri bizi şaşırtmayı çok severmiş ve bunu sık sık yaparmış.(Geceleri hiç uyanmasa, uslu olsa, çok şaşırırım inşallah böle şaşırtır beni:P )
Çok zeki olurlarmış, zekalarıyla minicikken bile insanları yönlendirebilir ve istediği şeyleri kendi usulünce nasıl elde edebileceğini çok iyi bilirmiş.( Bu özelliğine bayıldım, inşallah dedesi üzerinde baya bir deneme yapar bu konuda:P )

Gelelim anne ve babasıyla olan ilişkisine;

Tam bir ikizler olan annesiyle (yani benimle);
Başlangıçta hareketli ve meraklı olan bana, bebişim durgun gelebilirmis!(nası yani keşke durgun olsa:P ) Ama zamanla onun sezgisel, kararlı ve sabırlı yapısına saygı duymayı öğrenecekmişim:) (Ah ah bebeğe bak daha beşikte annesine neler öğretiyo:s ) Ama zaman ilerledikçe, bebeğimin doğal sezgisi ve benim coşkum birleşince ortaya çok renkli bir ilişki çıkacakmış... (ve mutlu son:)) )

Babiş ile Bebiş;
Akrep burcu bebişimiz, boğa burcu babişimizin sakin ama dediğim dedik yapısına uyum sağlamakta başta zorluk çekecekse de, her an babasının dikkatini çekmenin keyfine kısa sürede alışacakmış... Babiş ise bebişin sezgisel doğasının tutkunu olacakmış. (Aha işte babayı da esir aldı:P Gitti koci:P )Allahtan bu ilişki çok verimli olup, yıllar geçtikçe daha da sağlamlaşacakmış...

2 yorum:

  1. Daha düne kadar Alya'ya benim küçük bebişim diye bakıp severken, şimdi benim bilmiş kızım Alya'm küçük bebiş fasulyeye abla olarak atamış kendini. Ona ninniler söyleyip, fasulyenin annesinede nasihatlar yağdırmış dikkat etsin fasulyeye diye. Kendisi çok söz dinler de. (Duyun da inanmayın)
    Kızıma inanamıyorum ninni bile söylüyor yahu:))
    Bu minik fasulye şimdiden hepimizin hayatına yenilikler getirdi bence. Yani en azından ben ve kızım alya ya getirdi valla. Daha doğmadan Kızımın büyüdüğünü gördük sayesinde.
    Ne diyeyim Fasulyecim sana çok teşekkür ederim bu günüde gösterdin ya bana Allah senden razı olsun.
    İNŞALLAH SAGLIKLA DOĞARSIN ANNE VE BABANA ÇOOOK HAYIRLI BİR EVLAT OLURSUN.
    Hadi bakalım şimdi çok güzel uyu ve büyü Alya dışarda sen gelene kadar senin için gerekli olan asayişi sağlıyor merak etme.))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Ceydoş teyzesi:)
    Alya ablası büyümüş annesi kocaman abla olmuş o da sen farketmemişsin ;)
    İnşallah bizimki de Alya gibi zeki bir bebiş olur...:))

    YanıtlaSil