12 Şubat 2014 Çarşamba

Ravi 1 yaşında... 11.11.2012

Can parçam….
8 Kasım 2011 saatler gece yarısını gösterirken artık zamanın geldiğini ve çıkmak istediğini, o zamana kadar hiç atmadığın kadar güçlü tekmelerle ilk hissettirdiğinde, bana ‘işte geliyor’ dedirdiğin andan itibaren tam BİR YIL geçti…..
Sesini ilk duyduğumda ki duygu karmaşasını kelimelere dökmeyi bırak en ufak bir ifade bile söz konusu değil…Bunu ancak ANNE olanlar anlar…
O ufacık ameliyathanede duyulan ilk ‘İNGA’ların hayatım boyunca duyduğum en güzel sesti bana…Ufacık burnun yanağıma değdiğinde aldığım koku en güzel koku…ufacık bedenin ilk defa kollarımın arasındayken, bana ilk bakışın en güzel an…
İlk gülüşün, ilk dişin, ilk dönüşün, ilk adımların, ilk aguların, ilk kelimelerin…ilklerin her zaman çok özel olacak annen için aynı senin ‘ÇOK ÖZEL’ olduğun gibi…
Bugün yine hayatımın en güzel günlerinden biri, sen geldiğinden bu yana hergün olduğu gibi…Seni çok seviyorum oğlum, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN…Tüm sevdiklerimizle hep beraber nice mutlu yaşların olsun…


İlkler her zaman özeldir, güzeldir... İlk doğum günü de bunlardan biri...Evet belki hiç bir şey anlamayacaktın, eğlenmeyecektin ama seni seven insanlarla birlikte olmak, bu günü kutlamak, özel ve güzel bir şeyler yapmak istedim...Bütün organizasyon annen ve babana ait...1 ay öncesinden her şeyi özenle düşünüp hazırladık...Hazırlarken de çok keyif aldık babanla...O gün bizimle olan herkese tekrar teşekkürler...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder